dilluns, 19 de maig del 2014

Adeú Rei Sargantana !!!

Et dic adeú .... no és un comiat sinó més bé , un tornar a  començar de nou ,... Has sigut un
company d'experiéncies viscudes en en un llarg temps ,temps que em compartit el plaer de viure plegats en aquest món tant abstracte i canviant ,on quedar-se quiet ,és una condemna a navegar per una eternitat de zeros i uns sense rumb ,;no et puc retreure res ,ven al contrari m'has ajudat apendre el significat d'aquesta xarxa plena de companys ,que observen en silenci el nostre petit tresor , tresor valuós per a uns quants e indiferents per molts .Records que invaeixen el meu cervell  ple de dubtes existencials del per què de tot plegat on només una paraula es fa sentir en el meu cap , progressió ,progressió!!! cap a la direcció que ara m'onple el meu cor  , a una arribada sense fi ,on el protagonista d'aquesta experièmcia tornaras a ser tu. Només et puc dir gràcies per la teva companyia en aquest viatge que ha durat 12 anys ,on la nostre complicitat arribat fins al final .




Ven aviat tornarem a coincidir ,ven aviat tornarema començar !!!!

3 comentaris:

  1. Joder bow...no mola...be...respect.total...tot.son etapes...segueix fent fotos.i ensenyant-les plis...

    ResponElimina
  2. S'ha cremat una etapa...... !!! la vida es un viatge on durant un temps t'acompanyen personatges ,experiències...... durant més o menys temps ...aquest companys de viatge ja ha arribat al seu destí......
    moltes gràcies per el vostre suport incondicional. de moment,,,

    podeu seguir en el facebook tlivan productions.

    moltes gràcies!!!!

    ResponElimina